Sincronització del calendari amb el mòbil

Per fer aquest repte, no he fet servir l’aplicació oficial de Google Calendar. He utilitzat l’aplicació d’agenda genèrica que vine per defecte al meu mòbil (que té aquest disseny fosc i aquesta lletra tipus «a mà» tan xula que es veu a la imatge). D’aquesta manera, el calendari de l’institut està sincronitzat fora de les Apps de Google.

  • Comprovar el resultat: Vaig obrir la meva app d’agenda del mòbil i, com es pot veure a la captura de pantalla de baix, ja em surten perfectament sincronitzats tots els blocs: la Classe (de 8:00 a 14:30) i les hores de Pati (de 10:00 a 10:20 i de 12:20 a 12:30).
  • Afegir el compte: Vaig entrar als Ajustos del meu mòbil i vaig anar a l’apartat de Comptes.
  • Posar les credencials: Vaig afegir un compte nou utilitzant el meu correu de l’institut (@inscastellbisbal.net) i la meva contrasenya.
  • Sincronitzar només el calendari: A les opcions del compte, vaig activar només la pestanya de Calendari (deixant desactivats els contactes o el correu si no feien falta) perquè es passés l’horari directament a l’agenda.

Chatbot iFruit Style