Per fer aquest repte, no he fet servir l’aplicació oficial de Google Calendar. He utilitzat l’aplicació d’agenda genèrica que vine per defecte al meu mòbil (que té aquest disseny fosc i aquesta lletra tipus «a mà» tan xula que es veu a la imatge). D’aquesta manera, el calendari de l’institut està sincronitzat fora de les Apps de Google.
Els passos que he seguit per fer la sincronització han estat aquests:
- Comprovar el resultat: Vaig obrir la meva app d’agenda del mòbil i, com es pot veure a la captura de pantalla de baix, ja em surten perfectament sincronitzats tots els blocs: la Classe (de 8:00 a 14:30) i les hores de Pati (de 10:00 a 10:20 i de 12:20 a 12:30).
- Afegir el compte: Vaig entrar als Ajustos del meu mòbil i vaig anar a l’apartat de Comptes.
- Posar les credencials: Vaig afegir un compte nou utilitzant el meu correu de l’institut (
@inscastellbisbal.net) i la meva contrasenya.
- Sincronitzar només el calendari: A les opcions del compte, vaig activar només la pestanya de Calendari (deixant desactivats els contactes o el correu si no feien falta) perquè es passés l’horari directament a l’agenda.

